Baby Center InOrbit 2024 zmagovalec

Baby Center InOrbit 2024 zmagovalec

InOrbit zmagovalci - najboljša digitalna kampanja leta

Neizmerna sreča ob zmagi v najobsežnejši kategoriji na letošnjem InOrbit tekmovanju - najboljša digitalna kampanja leta v kategoriji trgovine in mode. Ponosni smo na našo Veliko Baby Center Božično kampanjo, ki je blestela kot zvezda na digitalnem nebu. Za nas ta zmaga pomeni več kot zgolj priznanje za naš trud; odseva tudi otroško domišljijo, ki smo jo vnesli v vsako naše aktivnosti, s katerimi smo uspeli zajeti čarobnost prazničnega časa.

Vsako leto se kot eden vodilnih ponudnikov igrač skrbno pripravimo na predpraznično in praznično sezono, saj je obdobje obdarovanja eno izmed najpomembnejših za prodajo igrač. Z veseljem lahko rečemo, da smo svojo digitalno uspešnost ponesli na novo raven s serijo inovativnih akcij.

Naša kreativnost in inovativnost sta zažareli skozi skrbno zasnovano kampanjo, ki je imela kupca v samem središču. Poudarek na prazničnih čustvih, družini in tradiciji je spodbudil močno povezanost s strankami.

  • Da smo lahko res zajeli praznično magijo smo izpeljali:
  •  Izvirna vsebina božičnega kataloga: katalog in vsi materiali vsebujejo resnične slike otrok zaposlenih.
  •  Pobude za sodelovanje: Božičkova pisma in otroška nagradna igra spodbujajo sodelovanje tako na spletu kot v tiskanem katalogu.
  • Animirana risanka: Zgodba z naslovom 'V deželi vprašanj in želja' predstavlja simbole Baby Center, ki povečujejo prepoznavnost blagovne znamke.
  •  Ustvarjalna vsebina: privlačni vizualni elementi v digitalnih kanalih očarajo potrošnike in spodbujajo sodelovanje z blagovno znamko.
  •  Ekskluzivne ponudbe: Ekskluzivni popusti in promocije med kampanjo dodajajo vrednost in spodbujajo prodajo.
  •  Večkanalna izkušnja: Brezhibna nakupovalna pot prek spleta, mobilnih kanalov in kanalov v trgovini zagotavlja udobje za stranke. Večkanalna aktivacija je zajemala pristajalno stran, plačane oglase, SMS/Viber kampanjo, družbena omrežja in email marketing.
  •  Vplivneži: obsežno sodelovanje s vplivneži v novembru kot del tradicionalnega trženja, ki je vključevalo televizijske oglase s slovenskim pevcem in vplivnežem Challe Salle kot podobo blagovne znamke Baby Center.

Lahko bi še naštevali načine, kako smo zagotovili prilagojeno, kreativno in čustveno odmevno nakupovalno izkušnjo, a bomo za zdaj prepustili besede slikam in prikazanim rezultatom. Slika naj bi namreč bila vredna več kot 1000 besed.