Pogoji poslovanja spletne trgovine

Pogoji poslovanja spletne trgovine Baby Center

Pogoji poslovanja Spletne trgovine Baby Center so sestavljeni v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, veljavno zakonodajo o elektronskem poslovanju, veljavno zakonodajo o varovanju osebnih podatkov ter s priporočili TZS.

Spletno trgovino Baby Center upravlja podjetje AKIDS d.o.o.,  Letališka cesta 29b, 1000 Ljubljana.

Registracija

Nakup v Spletni trgovini Baby Center je možen z ali brez registracije. Registracijo lahko opravijo obstoječi ali novi člani kluba Baby Center, možna pa je tudi registracija brez včlanitve v klub. Registracija omogoča uporabo storitve Moj Profil, kjer uporabniki urejajo svoje podatke in kanale obveščanja, članom kluba Baby Center pa omogoča tudi preglej stanja bonusa.

Osebni podatki

Podjetje AKIDS d.o.o. v spletni trgovini zbira in obdeluje naslednje osebne podatke: priimek in ime, ulica in hišna številka, kraj, država, GSM številka, uporabniško ime (e-naslov) in geslo.

Obdelava in hramba podatkov

S podano privolitvijo uporabnik dovoljuje podjetju AKIDS d.o.o., da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov, obdeluje zbrane osebne podatke za namene obdelave in izvedbe spletnih naročil, nakupov, reševanje morebitnih težav pred in po opravljenih spletnih nakupih. Pridobljene podatke podjetje AKIDS d.o.o. uporablja tudi za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe izdelkov, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva podjetja AKIDS d.o.o.

Podjetja AKIDS d.o.o. lahko pridobljene podatke obdeluje za lastne potrebe do ugovora ali preklica privolitve z zahtevo za odstranitev osebnih podatkov iz baze, sicer pa le toliko časa, kolikor je nujno potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili podatki zbrani. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v uporabniškemu računu.

Pravica posameznika

Uporabnik spletne trgovine lahko kadarkoli od upravljavca osebnih podatkov zahteva, da preneha obdelovati zgoraj navedene podatke. Prav tako lahko posameznik od upravljavca zahteva izpolnitev naslednjih pravic: 

vpogled v osebne podatke, 
  • popravka netočnih osebnih podatkov, 
  • omejitve obdelave, 
  • izbrisa, 
  • ugovora, 
  • avtomatiziranega sprejemanja posameznih odločitev, vključno z oblikovanjem profilov. 

Posamezna zahteva za izpolnitev pravic se obravnava individualno, upravljavec v zakonsko ustreznem roku posamezniku pošlje odgovor z obrazložitvami.

Pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov lahko kontaktirate na dpo@babycenter.si. Veljavnost splošnih pogojev: od 5.7.2023 do spremembe oziroma preklica.

V kolikor se posameznik z informacijami o obdelavi osebnih podatkov in obrazložitvijo, ki jo je prejel od spletne trgovine Baby Center ali pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov ne strinja oziroma je bil prekoračen zakonsko ustrezen rok za odgovor, lahko vloži pritožbo pri nadzornem organu. V Republiki Sloveniji je nadzorni organ Informacijski pooblaščenec.

Več o varstvu osebnih podatkov si lahko preberete v Izjavi o zasebnosti.

Obveščanje

Uporabnik se lahko naroči tudi na prejemanje e-novic in se od njih kadarkoli odjavi preko povezave v prejetih e-novicah ali tako, da odjavo sporoči na e-naslov  poprodajna.sluzba@babycenter.si

Dostava

Ob nakupu v vrednosti 60 € in več je dostava brezplačna. Ob nakupu do vključno 59,99 € strošek dostave na izbran naslov znaša 4,99 EUR, prevzem na paketomatu prav tako 3,99 EUR. Strošek dostave je vračunan v kupnino kot ločena postavka.

Rok dostave izdelkov je naveden ob vsakem posameznem izdelku in običajno znaša od 2 do 4 oz. 3 do 8 delovnih dni od oddaje naročila oz. od plačila predračuna. Pri izdelkih na zalogi pri dobavitelju je rok dostave daljši, kar je prav tako navedeno ob samem izdelku. Izjemoma se lahko zgodi, da naročen izdelek ni več na zalogi. V takšnem primeru kupca obvestimo najkasneje v roku 3 delovnih dni od prejema vašega naročila.

Izdelke kupljene preko spletne trgovine dostavljamo na hišne naslove na območju Republike Slovenije ter na paketomate. Pri dostavi v večstanovanjske objekte zagotavljamo dostavo do vhodnih vrat objekta. Dostavo izvajato podjetja GLS, Pošta Slovenije, Express One in DPD. V primeru naročila izdelka večjih dimenzij, npr. pohištva, zunanjih igral, ...., vam bomo izdelek dostavili z dostavno službo Pošte Slovenije, ne glede na vaš izbor dostavne službe. V primeru, da se v postopku dostave odločite za prevzem naročila na bencinskih servisih Petrol, vam bo podjetje Petrol za storitev vročanja paketa zaračunalo 0,45 €, za storitev obdelave odkupnine pa 1,05 €. Za izdelke večjih dimenzij pa dostavo lahko izvaja tretje podjetje.

Ob nakupu v vrednosti 20 € in več lahko naročilo prevzamete v katerikoli poslovalnici Baby Center v Sloveniji. Poslovalnico za prevzem določite ob oddaji naročila. Informacijo o tem kdaj naročilo lahko prevzamete, prejmete preko elektronske pošte. Storitev je je brezplačna.

Naročanje in dobavljivost izdelkov

V primeru, da naročenega blaga ni na zalogi in/ali ne bo dobavljivo, vas o tem obvestimo najkasneje 3 dni od oddaje naročila. V primeru predhodnega plačila izdelka, ki ne bo dobavljiv vam povrnemo denar.

Plačilo

Na voljo so naslednji načini plačila:

    • Kreditne in plačilne kartice preko spleta: Kupci lahko plačajo s kreditnimi karticami MasterCard, Visa, Diners ter plačilno kartico Maestro. Prenos podatkov se uporablja v kodiranem načinu, tako, da so podatki o kreditni kartici zaščiteni.
    • Plačilo po povzetju: Plačilo po povzetju se opravi dostavljalcu ob dostavi blaga na izbran naslov, če je to omogočeno pa tudi na paketomatu in paketni trgovini . Ta način plačila ni na voljo za prevzem spletnega naročila v poslovalnici.
    • Predračun: Ob oddaji naročila se ustvari se predračun. Na dokumentu je zapisana številka transakcijskega računa ter sklicna številka. Kupec plača po predračunu na transakcijski račun Baby Centra (po plačilu lahko to kupec potrdi preko e-naslova  spletna.trgovina@babycenter.si. Nekatere banke zahtevajo vpis dodatnih "ničel" (npr. 00 pred podanim sklicem).
    • PayPal: Hiter in enostaven način spletnega plačevanja.
    • Leanpay: Leanpay, nakup z enostavnim plačilom na obroke v trenutku. Hipna odobritev s samo nekaj podatki, brez papirjev in brez obiska banke. Obročno plačevanje z Leanpay je transparentno, brez skritih stroškov in na voljo kadarkoli preko vašega mobilnega telefona. Pogoje za plačilo na obroke preko Leanpay najdete tukaj.
    • Darilna kartica Baby Center: V spletni trgovini lahko unovčite tudi darilno kartico Baby Center.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vključujejo DDV. Cene se lahko do trenutka oddanega naročila spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene veljajo le za nakupe v Baby Centrovi spletni trgovini in se lahko razlikujejo od rednih cen. Pridružujemo si pravico do spremembe tehničnih opisov in konfiguracij brez predhodnega obvestila.

Razlaga cenovnih ugodnosti

    • NAJNIŽJA CENA V ZADNJIH 30 DNEH - Je prejšnja cena, ki jo mora skladno z ZVPot-1 v primeru znižanju cene blaga podjetje označiti poleg znižane cene blaga. Za prejšnjo ceno se šteje najnižja cena, ki jo je podjetje uporabljalo v zadnjih 30 dneh pred uporabo znižane cene.
      • Pri blagu, ki je na trgu manj kot 30 dni, za prejšnjo ceno šteje najnižja cena, po kateri je podjetje ponujalo blago pred znižanjem cene v obdobju, v katerem je bilo blago na trgu.
      • V primeru neprekinjenega postopnega zniževanja cene, za prejšnjo ceno šteje cena, ki je bila najnižja cena najmanj 30 dni pred prvo znižano ceno v neprekinjenem postopnem zniževanju cene.
    • KLUB BONUS – Vrednost popusta, ki se prišteje na kartico kluba Baby Center.
    • SPLETNA AKCIJA - pri izdelkih označenih z oznako "Spletna akcija" bonus na kartico, popust, vrednost s popustom veljajo samo za nakupe v spletni trgovini. 

Kuponi za popust in darilni boni

AKIDS d.o.o. zagotavlja različne vrste popustov, katerih vsak ima pogoje za uporabo.

Če je darilni bon ali kupon za popust uporabljen v nasprotju s pravili za popust ali kupon za popust ali v kolikor obstaja utemeljen sum zlorabe uporabe darilnega bona ali kupona za popust, ima prodajalec pravico zavrniti takšno uporabo darilnega bona ali kupona za popust. V takem primeru bo kupec obveščen in mu bo ponujena možnost, da naročilo zaključi brez uporabe takega darilnega bona ali kupona za popust.

Pravila in pogoji za uporabo določenega kupona so priloženi neposredno kuponu (v obliki informacije) ali povezavi na razdelek na spletnem mestu, kjer so pravila popusta ali darilnega bona podrobno opisana, ali pa so na voljo v obliki e-poštnega sporočila, poslanega neposredno določeni stranki. V primeru nejasnosti pri razlagi popusta velja prodajalčeva razlaga.

Vsak darilni bon ali kupon je mogoče uveljaviti samo enkrat, razen če v informaciji o načinu uporabe kupona oz. bona ni izrecno navedeno drugače. V primeru večkratne uporabe ima Prodajalec pravico zavrniti uporabo takega darilnega bona oz. kupona.

Odstop od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od pogodbe sklenjene na daljavo, to je od spletnega nakupa.

Odstopni rok poteče 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik oziroma, v primeru delne izdobave posameznih kosov blaga iz enega naročila rok potečete 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnjem kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik. Za več informacij si oglejte vsebino "Vračilo blaga".

Stvarna napaka/Neskladnost blaga

Zahtevki za stvarno napako se nanašajo na blago, kupljeno do vključno 25.1.2023 (ZVPot) Za blago kupljeno po tem datumu, se skladno z ZVPot-1 uvajajo nove določbe, ki zahtevke iz naslova stvarne napake nadomeščajo z zahtevki z naslova neskladnosti blaga.

Zahtevki za neskladnost blaga se nanašajo na blago, kupljeno od vključno 26.1.2023 dalje. (ZVPot-1)

Za več informacij si oglejte vsebino "Vračilo blaga"

Garancija

Garancija velja na območju Republike Slovenije.

Garancija je vsaka obveznost, ki jo proizvajalec (v nadaljnjem besedilu: garant) prevzame do potrošnika poleg zakonskih obveznosti prodajalca iz naslova obveznega jamstva za skladnost blaga in s katero se zaveže, da bo potrošniku brezplačno popravil ali zamenjal blago, vrnil del ali vso kupnino, kadar blago ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali ustreznem oglaševalskem sporočilu, ki je na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem.

Garancija garanta pravno zavezuje pod pogoji, določenimi v garancijskem listu in s tem povezanih oglaševalskih sporočilih, ki so na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem.

Garant jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili.

Garancijski rok začne teči z dnem dobave izdelka potrošniku.

Če blago, za katero je izdana obvezna garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupno 30 dneh od dneva, ko je proizvajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje proizvajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka. Če proizvajalec v roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine.

Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.

Ne glede na zgoraj navedeno, lahko potrošnik zahteva vračilo plačanega zneska od proizvajalca, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim proizvajalec izda nov garancijski list.

Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katero je bila izdana obvezna garancija, zagotovi brezplačno uporabo podobnega blaga.

Če proizvajalec potrošniku ne zagotovi nadomestnega blaga v začasno uporabo, ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker blaga ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec.

Čas, v katerem vam proizvajalec zagotavlja proti plačilu popravilo, vzdrževanje blaga, nadomestne dele in priklopne aparate je vsaj 3 leta po preteku garancijskega roka.

Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka brez mnenja pooblaščenega servisa v okvari.

Garancija ne velja v primerih, ki so navedeni v posameznem garancijskem listu ob posameznem artiklu.

Pritožbe

AKIDS d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se lahko odda prek e-naslova poprodajna.sluzba@babycenter.si ali pisno na naslov prodajalca: AKIDS d.o.o., Letališka cesta 29b, 1000 Ljubljana. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Prodajalec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med prodajalcem in kupcem je pristojno sodišče v kraju sedeža ponudnika.

Izvensodno reševanje sporov

Skladno z zakonskimi normativi AKIDS, d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

AKIDS d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Arhiviranje pogodbe

Sklenjena pogodba med naročnikom in prodajalcem se arhivira na naslovu Akids d.o.o., Baby Center Spletna trgovina, Taborska cesta 34, 1290 Grosuplje. Pogodbe in kopije računov se arhivirajo na sedežu podjetja. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo na e-naslov  spletna.trgovina@babycenter.si.

Ljubljana, 24.01.2023