Eva Lozina: Kako sem izbrala voziček

Eva Lozina: Kako sem izbrala voziček

Veš, kako se ne izbira voziček? Po tem kateri ti je najlepši. Kako to vem? Iz lastnih izkušenj.

Davnega leta 2015, ko sem bila prvič noseča, je bilo vse drugače. Zvenim kot prababice, ki so hodile 3 km po snegu v šolo, a ni daleč od resnice. Instagram še ni bil popularen, na Facebooku si spremljal dejansko samo ljudi, ki jih poznaš in pri nakupu česarkoli si imel bistveno manj izbire, ker smo internet uporabljali za recepte in maile. Jaz samo za maile, če sem iskrena.

Posledično nisi vsak dan naletel na nov izdelek, ki »ti bo spremenil življenje« in je »najboljše odkritje katerekoli mamice«.

Danes je vse drugače – izbira je neskončna, 3 kliki so dovolj, da o vsakem izdelku najdeš vse, kar te zanima, recenzije, ocene, najcenejšo ponudbo in še kodo za dodaten popust. In danes sem tudi jaz že malo bolj izkušena mama, mama, ki je enkrat že dala skozi vse tiste faze, s katerimi strašijo bodoče mamice, ko pametujejo »sej boš videla, kako bo, ko ...«, malo pametnejša in predvsem razumnejša pri nakupih. Ali pa vsaj upam, da sem pri slednjem, zato sem se tokrat v izbiro vozička podala bolj strateško. Razmislila sem o vseh pomanjkljivostih, ki sem se jih s svojimi nosečniškimi možgani lahko spomnila, da so mi jih prijateljice v preteklih letih omenile za kak voziček, razmislila o tem, kaj mi je pri vozičku must have in brez česa lahko živim. Ker samoroga, ki bi šel po vseh terenih, bil peresno lahek, enostavno zložljiv, stabilen in še lep – ni. Najdejo pa se njegovi bratranci, ki imajo vsaj nekaj teh karakteristik in jaz sem si nagledala dva.

Joolz Geo 3 

Prvi je čisto »friški« član družine Joolz, ki je med mamicami znana kot zanesljiva znamka, ki z doživljenjsko garancijo poskrbi za sorojence, pa še je dober za kakšnega nečaka. Geo 3 je voziček ne tako klasičnega Joolz videza, ki s svojim minimalizmom dobro ustreza današnjim lepotnim standardom in s svojimi specifikacijami še najbolj zahtevnim mamicam. A ne samo mamicam, izjemno visok ročaj (najvišji od vseh, ki sva si jih midva ogledovala) navdušuje tudi očke, posebej fino pa je, da je pod kotom, ki omogoča, da se tudi tisti z daljšim korakom z nogo ne »zaletijo« v spodnji del ogrodja ali košaro. Priznam, o tem nisem razmišljala preveč, dokler ni Filip s svojimi 195 cm višine paradiral po trgovini z vozičkom. Zadnje kar si želim je, da bi imel izgovor, da ne more on potiskati vozička, ker se zaletava z nogo v košaro. Zadnje. 

Kaj sem še videla kot prednosti tega vozička?

• Doživljenjska garancija;
• 4 velika vzmetena kolesa;
• največja nakupovalna košara;
• zračna košara primerna za spanje čez noč;
• XXL strehica;
• samo 14 kg s košaro.


Cybex Priam

Drugi favorit je Cybex Priam. Zdaj že dobro znan po svojem okvirju, ki še posebej izstopa v različicah rose gold in chrome (za vse nas, ljubitelje kovin) je na tržišču že nekaj let, letos pa je izšla prenovljena različica 2022, ki ima zame najpomembnejšo prednost – 12 cm višje pozicionirano košaro. Voziček že v osnovi ni bil nizek, to pa je le še dodatna prednost za starše, ki si želimo otroka bližje sebi. Za model Priam pri recenzijah v tujini pogosto naletiš na oznako dizajnerski voziček in kot minus se največkrat pojavi ravno očitek, da ima kar visoko ceno, ker je vsak dodatek treba posebno naročiti in seveda doplačati. Že pri prejšnjih modelih Priama je bilo veliko pohval na račun enostavnega zlaganja, sploh športni del mamice obvladajo brez težav z eno roko, medtem ko v drugi seveda držijo svoj zaklad. Če malo boljše razmislim je življenje z uporabo le ene roke, kar dober opis prvega leta in pol z otrokom. Ker sem sama tip osebe, ki težko poprosi za pomoč, mi je ta svoboda, ki jo tako dodelan voziček nudi neprecenljiva. Enako velja za res prostorno košaro za novorojenčka s konkretno debelo, a še vedno pralno, vzmetnico, ki je primerna za spanje čez noč. Kaj to pomeni v praksi? Da lahko prespimo pri babici, sorodnikih, na morju brez težav, tudi če nimamo zraven prenosne posteljice. Na zgornjem robu košare je dodatno oblazinjenje stranice, ki omogoča, da se otrok tudi pri obračanju in premikanju znotraj košare nasloni na bombažno mehko obrobo, prav tako pa zimskemu novorojenčku nudi dodatno zaščito pred nizkimi temperaturami.

Ni dodelana samo košara, veliko pozornosti so namenili tudi športnemu delu, ki ima zelo veliko naslonjalo, 54 cm višine omogoča, da otrok res dolgo uporablja voziček. Športni del mi mamice, ki že imajo Priama ne morejo prehvaliti, saj je eden redkih, ki se popolnoma poleže, kar je idealno za spanje na sprehodu, previjanje v vozičku in še kaj. Res nisem slišala še toliko hvale za eno karakteristiko na kateremkoli vozičku kot za to. Skupaj s športnim delom je na voljo tudi super pogruntavščina - vožnja na 2 kolesih, ki omogoča lažje premagovanje stopnic in zahtevnih terenov. Pri zlaganju s športnim delom je velika prednost to, da zložen stoji samostojno.

Od drugih posebnosti, ki jih moram tukaj poudariti, so:

• Izjemna vodljivost, tudi samo z eno roko;
• kakovostni materiali (usnjen ročaj, številne opcije za materiale in barve);
• zračna košara, ki se odpre na 2 strani in omogoča »razgled« in zračenje;
• športni del je res prostoren in brez težav v uporabi tudi pri večjih malčkih. 



Odločitev? Odločitev je bila težka. A na koncu je prevagalo dejstvo, da ima eden od favoritov svojo »e-različico« in kaj bi si lahko družina kot smo mi zaželela drugega? Več o našem e-favoritu pa v prihodnje, ko ga dobro stestiramo!