Voziček Cybex Gazelle S na testu
OSEBNA IZKAZNICA
Znamka: Cybex
Model: Gazelle S
Tip: enojni ali dvojni voziček
Država porekla: Nemčija
Super moči: popolna izbira za vse terene - tudi za dva dojenčka
Tu ste že imeli priložnost brati o Cybexu, mislim, da je to eno od podjetij, ki ne potrebuje posebnega uvoda. Njihovi izdelki govorijo sami zase. Od avtomobilskih sedežev iz vrhunskih materialov, udobja in varnosti, preko stolov za hranjenje do izjemnih otroških vozičkov.
Še en med njimi je Gazelle S - voziček, ki ga Cybex oglašuje kot "veliki mestni nakupovalec" - prvi voziček iz družine Cybex, ki je narejen za enega ali dva otroka. Seveda ga bodo mnoge družine prepoznale kot takega, toda zame je Gazelle S nekaj drugega. Preberite spodaj.
Za vse, ki ne želite prebrati podrobnega opisa - tukaj so tehnični podatki:
ZA
• Eden redkih vozičkov na trgu, ki ponuja ravno ležeč položaj za oba dojenčka
• Vsi postopki so enostavno izvedljivi
• Največja prilagodljivost vsem potrebam in pogojem
• Vozi gladko na vseh površinah
• Visokokakovostni materiali
• Olajšajte vsakdanje življenje
PROTI
• Nekoliko težji z obema sedežema
• Kot vsak voziček standardne velikosti potrebuje nekoliko več prostora v prtljažniku
TEHNIČNI PODATKI
Teža:
• Voziček: 12,6 kg
• Dodatni sedež: 3,7 kg
• Košara za novorojenčka: 4,5 kg
Nosilnost:
• Sedež: 22 kg (oba sedeža po 22 kg!)
• Košara za stvari: 12 kg
• Košara za novorojenčka: 9 kg
Mere:
• Sestavljen: 86 x 65 x 35
• Razstavljen: 93-106 x 65 x 100-110
• Višina ročaja: 99 - 110 cm
• Ležeči sedež: 87 cm
• Višina sedeža: naslonjalo 53 cm
• Globina sedeža: 23 cm
• Širina sedeža: 30 cm
• Površina nog: 18 cm
• Košara za novorojenčke: 71 x 32 x 23 (izmerjena znotraj), 84 x 43 x 32-62 cm (izmerjena zunaj)
• Nakupovalna košara (spodaj): 68 x 40
Kolesa:
• 27 cm zadaj
• 19 cm spredaj
OGRODJE:
Izredno trdna aluminijasta konstrukcija z vgrajenimi adapterji, ki ponuja do 23 možnih konfiguracij?!
No, to je že uvod v zgodbo o Gazelle S ...
Ima s peno napolnjena kolesa, od katerih so štiri vrtljiva spredaj z možnostjo pritrditve za bolj grobe terene. Oblazinjenje se nahaja v okvirju vozička zadaj in na sprednjih kolesih, zaradi česar je vožnja po neravninah izjemno prijetna in enostavna! Kolesa so res velika - zadaj 27 cm, spredaj 19 cm. Vsa kolesa so snemljiva, za lažje vzdrževanje. Omeniti velja, da so kolesa nekoliko širša od standardnih, kar pomeni, da ne grejo v majhne odprtine.
Zavora deluje na nogo in deluje po principu nihanja - z enakim premikom zavirate in spustite zavoro. Lažje ne gre. Nahaja se ob zadnjem desnem kolesu. Indikator vam bo odvisno od tega, ali ste zavirali ali sprostili zavoro, pokazal rdečo ali zeleno (stop & go).
Ročaj za krmiljenje je teleskopski, zato ga je mogoče razširiti do višine 110 cm. Ne skrbite, super je tudi za nas manjše starše, saj je najnižja točka 98-99 cm.
Zlaganje vozička je enostavno, vendar sta potrebni obe roki. Najprej je treba sedež spustiti naprej (če je sedež na konstrukciji), nato pa z istočasnim pritiskom na varnostno ročico in ročico, ki se nahaja na sredini ročaja, voziček zložite.
Odpiranje vozička se izvede z obema rokama v treh potezah: najprej premaknite varnostno ročico, nato pa voziček razgrnite in dvignite sedež. Celoten postopek ne traja niti minute.
Njihova teža je v primerjavi z vsemi vozički te velikosti precej povprečna - 12,6 kg. Glede na to, kaj vse ponuja, sem pričakoval večjo težo. Staršem, ki jim je teža izziv, lahko sedež odstranite iz konstrukcije z eno potezo obeh rok, tako da dvignete približno 10 kg! Jasno je, da se ob dodajanju drugega sedeža teža povzpne za dodatnih 3,7 kg, a verjemite mi na besedo - to je nekaj, česar na ravni vožnji ne čutite.
Košara za stvari je odprta in lahko rečem: ogromna! Ima nosilnost 12 kg, zaradi česar je ena najmočnejših na trgu, in ko v enačbo vključite, da so njene dimenzije 68 x 40 cm, imate idealnega nakupovalnega partnerja (ali pa za vašega kosmatega hišnega ljubljenčka). Preizkusil sem skoraj vse možne konfiguracije in iskala pomanjkljivosti, zato lahko z gotovostjo trdim: ne glede na konfiguracijo lahko vedno dosežete nakupovalni voziček brez težav.
Na začetku sem omenila integrirane adapterje, ja. Gazelle S je namreč model, ki ponuja 23 različnih konfiguracij. Za razliko od 99% konkurentov se je Cybex domislil namestiti vse potrebne adapterje na svoj voziček! In ne samo to - glede na konfiguracijo, ki jo želite izvesti, rahlo kliknite in potisnite adapter v ustrezen položaj. Vsak od položajev je natančno označen na sami konstrukciji (1, 2 in 3 pike).
Edini adapterji, ki niso del konstrukcije, so tisti za avtomobilski sedež, ki pa jih je mogoče kupiti posebej, na konstrukcijo pa je mogoče namestiti celo dva avtosedeža. Kako praktično je to?!
Vse konfiguracije so prikazane v nakupovalni košarici.
Obstaja še več zanimivih stvari! Cybex Gazelle S je opremljen s prenosno dodatno nakupovalno košaro, ki je postavljena na najvišji položaj. Od konstrukcije ga lahko kadar koli ločite z enim potezom. Celo velikost je precej radodarna in ima nosilnost 10 kg.
Sladkor na koncu: Gazelle S ponuja dve barvi ogordja - črno in taupe, na voljo pa so kar 4 barve tekstila - mornarsko modra, soho siva, črna (kot ta testni primerek) in bež.
KOŠARA ZA NOVOROJENČKE
Otroška košara Cybex Gazelle S Cot je izjemno lahka - tehta le 4,5 kg. Možno jo je uporabiti za "spanje". Kot katera koli druga košarica se tudi pri Gazelle S Cot uporablja do 9 kg otroške teže (stare približno 6 mesecev). Nameščen je neposredno na konstrukcijo, brez adapterja. Seveda je mogoče uporabiti dve košarici hkrati - za dvojčka.
Po širini in dolžini je precej povprečen, vendar globlji od ostalih. V notranjosti je mehka, bombažna podloga in zračna vzmetnica. V notranjosti same košare sta na voznikovi strani dva prostora za shranjevanje drobnarij.
Zgornja zaščita je precej debela, zato je idealen za hladne zimske dni.
Streha otroške košare ima dve veliki plošči in dodaten vizir z UPF50 +. Na prvi plošči je tudi prezračevalna rešetka. Istočasno pritiskanje gumbov na obeh straneh notranjega dela košare spušča streho.
Ko je ne potrebujete več jo pospravite nazaj.
SEDEŽNI DEL
Kar razlikuje Gazelle S od velike večine drugih enojnih do dvojnih vozičkov, je prav sedež. Verjetno ste že opazili, da imajo vsi takšni vozički ergonomski sedež "L", to je sedež, ki ima več nagibov, vendar je za zadnjico vedno na voljo L utor. Gazelli S ima sedež izjemno dobro izdelan in gre v ravno ležeč položaj. Oba sedeža je mogoče popolnoma nagniti! Zahvaljujoč temu je Gazelle S mogoče uporabljati že prvi dan. Seveda obstaja možnost, da kupite Gazelle S Cot ali coccon za tiste, ki jim je ljubše.
Zakaj govorim o obeh sedežih? Ker sta obe enaki dimenziji. Se pravi, da imata oba otroka enako udobje.
Cybex je v Gazelle S prevzel vse najboljše lastnosti njihovih uspešnic (Priam, Balios S ...): sedež je prostoren (odličen tudi za visoke otroke!), Tkanine pa so čudovite na dotik. Spusti se na klik, za kar je dovolj ena roka. Posebnost mehanizma za spuščanje je v drsenju sedeža - če pogledate s strani, lahko natančno vidite, kako sedež močneje spremeni središče za boljše ravnotežje.
Varnostni pasovi so seveda v 5 točkah. Ramena in stegenski pas sta iz enega kosa, tako da imate le dva klika. Nič neumnega vstavite enega pasu v drugega, da bi otroka pripnili. Višina pasov se prilagodi z drsnim drogom v enem potezu. Pas se sprosti z enim samim klikom na srednji gumb.
Streha ima dve plošči in ščitnik ter eno dodatno ploščo, skrito pod zadrgo, na kateri je peekaboo okno z prezračevalno rešetko. Popolnoma raztopljen v sedečem položaju pokriva celo del palice!
Gazelle S ima vrtljivo palico, snemljivo na obe strani ali samo na eno stran. Voziček se z njim zloži, tako da ga v bistvu ni treba premikati. Na voljo v črni ali konjak različici.
Nastavljiv naslon za noge, naslon za noge, ponuja 3 različne položaje. Dvigne se z enim prstom in spusti s sočasnim pritiskom na stranske gumbe. Omeniti velja tudi, da ima zelo hvaležne dimenzije, zato nudi idealno oporo večjemu otroku - noge ne visijo.
Vsi pokrovi so pralni v pralnem stroju pri 30 * C (prozorni, brez močnega ožemanja ali mehčanja).
IZ IZKUŠENJ ...
Lagala bi, če bi rekla, da je bilo to moje prvo srečanje z Gazelo S, in sicer sem jih imela priložnost "spoznati" na sejmu K + J v Kölnu leta 2019. Kot nosečnica, ki se je pripravljala na tandem z razliko 2 leti, je Gazelle mi je bilo zelo zanimivo. Na sejmih ni mogoče vzeti otroškega vozička in voziti po različnih terenih. Natančneje, tehnično je mogoče, a časa je strašno malo in veliko zanimivih stvari. Tako sem skočil od navdušenja, ko so mi poslali testni voziček iz Baby Center!
Ne bom šla naokoli - Gazela je izpolnila vsa moja pričakovanja in še veliko več!
V uvodu sem že zapisala, da Cybex Gazelo oglašujejo kot "kraljico nakupovanja", vendar je Gazelle S v praksi majhen voziček, ki je videti, kot da je prišel z brvi.
Kot vedno sem jih preizkusila na vseh površinah. Asfalt, tlakovano mestno jedro, travnate površine, bela cesta, makadam ... in potem sem se spomnila naših vinogradov. Ja, z Gazell S smo hodili ob vinogradu, poleg klanca pa smo z eno roko potisnili še voziček z dvema otrokoma. Niti za sekundo ni bilo tresenja, zibanja ali česa podobnega, kar bi kazalo na morebitno okvaro ali negotovost.
Blaženje je odlično, kolesa pa so hvaležna za vzdrževanje. Niso napihljiva, zato ni bojazni, da bi se predrli. Edino, v kar nisem prepričana, bi bilo, če bi šel voziček skozi kamenčke, kot so tisti na plažah, zaradi teže, ki jo ima, ko je sestavljen za dva otroka. Mogoče z enim celo da.
Sedeži so po velikosti enaki, zato imata oba otroka enako udobje - in meni najljubše: nobenega ni v "prtljažniku", en sedež drugega ne zakriva, kar je v primerjavi s konkurenco prav tako velik plus. Prostor med sedeži je še en sporen element v enojnih do dvojnih vozičkih. Namreč, pogosto se zaradi teže in prostora in / ali načina zlaganja zgodi, da en otrok ob postavitvi drugega sedeža nima prostora za noge. Z Gazelle S imata oba otroka optimalen prostor. O ja, za na koncu, kar zadeva sedeža: oba sedeža nosita po 22 kg. To pomeni, da ima Gazelle S nosilnost več kot 44 kg nosilnosti!
V konfiguraciji z enim otrokom lahko nakupovalni voziček postavite predse in otroka v nižji položaj v katero koli smer vožnje. Ta košara je praktična, kolikor ne potrebujete dodatne otroške torbe. V hipu se loči od konstrukcije in z njo lahko počnete, kar želite. Nosi do 10 kg, zato je en hiter nakup hiše. Ali 10 kg kamenčkov iz parka. V vsakem primeru lahko vsebino košare lepo razporedite.
Da, zahtevajo nekaj več prostora v prtljažniku avtomobila, kot sem navedel na seznamu "proti", toda ko se vse sešteje in odšteje, je tisto, kar dobite s tem vozičkom, vredno. Gazela S je model, ki je maksimalno uporaben od začetka starševstva dalje, še posebej, če je načrtovana manjša razlika med otroki (ali ne , ker ... se to zgodi).
Mislim, da so vredni svojega denarja in da so odlična izbira - ena najboljših v svoji kategoriji.
DODATKI (lahko jih kupite posamezno)
• Gazelle S dodatni sedež
• Gazelle S Košara za novorojenčka
• Dežna prevleka (posebej za košaro, posebej za sedež)
• Pladenj za prigrizke
• Držalo za skodelico
• Otroška deska Gazelle S (voziček)
• Dežnik
• Zimska torba
• Adapterji za avtosedeže
• Poletna sedežna podloga
* Sponzorirana, a neplačana vsebina. Voziček je izposojen za namene pregleda za določeno časovno obdobje. Ta pregled vsebuje moje osebne (kolikor je le mogoče - objektivne) misli z izkušnjami, pridobljenimi z omenjenim izdelkom. Zahvaljujem se Baby Center Hrvatska za koncesijo in čudovito komunikacijo.
Strollerica (www.strollerica.com/blog)