Voziček Joolz Day+ na testu

Voziček Joolz Day+ na testu


OSEBNA IZKAZNICA

Znamka: Joolz
Model: Day+
Tip: kompaktni voziček
Država porekla: Nizozemska
Super moči: enostavno vodljiv po vseh terenih
Podobni modeli: Day, Day2, Day3

Joolz je blagovna znamka, ki jo spremljam že leta. Mislim, da sem vsaj enkrat vozila vsak njihov model. Spomnim se celo modela Bloom, ki se je kasneje razcvetel v Day. Danes je na vrsti najnovejši model, zadnji od cvetov – Day +. Ja, tisti Day+, za katerega sem rekla da je No.1 na moji top listi za to leto! Ste pripravljeni?

Kot vedno, začenjamo s tehničnimi podatki, za vse tiste ki želite preveriti dimenzije in težo.

ZA:
• Vrhunska kolesa in amortizacija
• Rokovanje z vozičkom je izredno intuitivno
• Tkanine najboljše kakovosti
• Zložljiv skupaj s sedežno enoto
• LED lučke
• Doživljenjska garancija, "Birth forest" & "All That Jazz"

PROTI:
• Kot vsi vozički od rojstva, tudi ta model potrebuje nekaj več prostora v prtljažniku
• Ni najlažji model v svoji kategoriji (več v nadaljevanju)

TEHNIČNI PODATKI:
Teža:
• Voziček s sedežno enoto: 13,3 kg
• Voziček s košaro za novorojenčka: 14,2 kg
• Konstrukcija: 9 kg
• Sedežni del: 4,3 kg
• Košara za novorojenčka: 5,2 kg

Nosilnost:
• Voziček: 22 kg
• Košara za novorojenčka: 9 kg
• Nakupovalna košara: 5 kg

Dimenzije:
• Zložen s sedežnim delom: 94 x 59,5 x 35 cm
• Zložen brez sedežnega dela: 68,5 x 59,5 x 30,5 cm
• Sestavljen: 84 x 59,5 x 111 cm
• Višina ročaja: 100 - 111 cm
• Višina sedeža: naslonjalo 55 cm (59 cm - merjen znotraj, do vrha strehice)
• Globina sedeža: 21 cm
• Širina sedeža: 25 - 30 cm
• Površina naslona za noge: 16 - 26 cm
• Višina ramenskih pasov: 23 - 35 cm
• Košara za novorojenčka: 76 x 34 cm (merjena znotraj)

Kolesa:
• Prednja: 18 cm
• Zadnja: 30 cm

KAKŠNE SO RAZLIKE MED  DAY+ IN DOSEDANJIMI VERZIJAMI TEGA MODELA

Skozi vsa ta leta je voziček prešel skozi niz transformacij. Vizualno se veliko ni spremenilo, je pa največja razlika gotovo med modeloma Day in Day+.

Najstarejši model Day je imel popolnoma drugače umeščeno nakupovalno košaro, zaprtega tipa. Razlika je bila tudi v kolesih, saj je imel zadnja kolesa zračna.
Day2 so odlikovali nekoliko drugačen izgled nakupovalne košare, izboljšana ergonomija in sistem zlaganja, ventilacijska mrežica na košari za novorojenčka, bil je pa tudi nekoliko manjši.
Čeprav se model Day3 vizualno ni razlikoval od predhodnega modela, je klub temu prišel na trg z mnogimi izboljšavami: zatiči za namestitev previjalne torbe na okvirju vozička, lažje nameščanje varnostnih pasov, izboljšana zavora, izboljšana konstrukcija (manj šumov, še lažje zlaganje,…).
Od te verzije dalje blagovna znamka Joolz na svoje vozičke nudi doživljenjsko garancijo (Day3, Geo2, Hub).

Kaj pa Day+…kaj vam nudi ta model?

KONSTRUKCIJA

Izredno kompaktna konstrukcija tehta le 9 kg in je osnova celotne zgodbe. Opremljena je z EVA kolesi iz trde, kakovostne pihane gume. Sprednji kolesi sta vrtljivi, z možnostjo fiksiranja za nekoliko zahtevnejše terene.


Amortizirana so vsa štiri kolesa, zaradi česar je vožnja maksimalno udobna za najmlajše (verjemite mi, tudi za vas!). Kolesa je seveda možno tudi odstraniti s konstrukcije, zato da pri zlaganju pridobite nekaj prostora. No, se pa takoj lotim vprašanja teže.

Za večino staršev je vse, kar je težje od 10 kilogramov, pretežko. No, s tem se strinjam le deloma. Sem namreč ena tistih, ki voziček vsak dan nosim dol in gor po stopnicah v tretje nadstropje vsak dan, večkrat. Vsak kilogram več pomeni manj plastike v konstrukciji in zato veliko bolj čvrsto ogrodje, kompaktnejše od večine ki jih imajo vozički tega ranga.

Ampak to še vedno ne pomeni, da so vsi težki vozički tudi kakovostni! Pravzaprav se na zunaj nič ne vidi, kajne? Vsi mehanizmi so dobro zaščiteni znotraj ogrodja, zaradi česar tudi ne prihaja do večjih okvar.

In to je kar vam Joolz zares nudi – brezhiben izdelek z doživljenjsko garancijo! Da, doživljenjsko, ker mu tako močno zaupajo tudi sami.

Zavora je nožna, zelo enostavna za uporabo z enim pritiskom.

Potisni ročaj iz umetnega usnja se raztegne od 100 do 111 cm in je nastavljiv v 4 različne položaje – teleskopsko. Prilagoditev je enostavna, intuitivna. Z rahlim pritiskom na siv gumb navzdol boste ročaj nastavili v želeno višino.

Košara pod sediščem (nosilnost 5 kg) je zelo prostorna in odprtega tipa. Dostopna je z vseh strani, kar res olajša vsakodnevno uporabo. V zadnjem delu je rob vzmeten in zato gibljiv, da v košaro lažje pospravimo kak večji predmet. Ko stvari odstranimo, se rob samodejno vrne v prvotno pozicijo.


Zlaganje in odpiranje je izredno enostavno. Voziček lahko zložite tudi skupaj s sedežno enoto, obrnjeno naprej, v sredinski poziciji.

Dimenzije vozička so kot pri vseh »full-size« vozičkih nekoliko robustnejše, čeprav je veliko odvisno od tega, kako na majhno lahko voziček zložimo. Če ga zložite brez sedežne enote, boste pridobili nekaj centimetrov v višino in globino. Odvisno od velikosti prtljažnika vašega vozila – prevoz vozička v XXL prtljažniku gotovo ni problem, v vozilih z manj prostora pa je dimenzija lahko slabost. S pravimi adapterji lahko voziček spremenite v potovalni sistem 3v1. So pa pri Joolzu pred kratkih lansirali tudi Maxi-Coxi X Joolz avtosedež skupine 0+, ki ga na ogrodje namestite brez dodatnih adapterjev.

Pa še en bombonček – za varne večerne sprehode ima Day+ integrirano LED razsvetljavo! Vgrajena je v sam okvir, deluje pa na dve AAA bateriji. Vklopite in izklopite jo na gumb, po lastnih željah in potrebah.

KOŠARA ZA NOVOROJENČKA

Košara za novorojenčka je oprema, ki jo boste uporabili naprej. Postopek namestitve košare na ogrodje je enostaven. Na ogrodje jo zapnete z zadrgo, nato pa samo še poravnate kovinske ojačitve, da dobite samostoječo obliko. Košara je povprečne velikosti, medtem ko je njena oprema odlična: zračna in udobna blazina, premišljeno oblikovana notranjost in pokrivalo z majhnim žepkom za hladnejše dni. Blazina je sestavljena iz dveh delov – klasični ležalni del in dodatna zaščita za okoli glave. V področju glave se nahaja mrežica za boljšo ventilacijo, ki se po potrebi odpre in zapre z zadrgo. Gre za odlično rešitev za toplejše dni in takrat ko vaš dojenček začne »pasti kravice«. Enostavno ga položite na trebušček od koder bo z veseljem opazoval okolico. Strehica na košari je ista kot jo kasneje uporabite tudi pri športni sedežni enoti. NA zadnjem delu je pod tekstilom skrita ventilacijska mrežica. 


Še en del, ki je skupen tako košari za novorojenčka kot kasneje športnemu delu je sprednje varovalo. Služi za prenašanje košare iz točke A v točko B. In ko ga ne potrebujete, ga enostavno odstranite in shranite.


SEDEŽNA ENOTA

Običajno vedno začnem s tehničnimi podrobnostmi, ampak se bom tokrat najprej osredotočila na tkanino. WOW, wow in še enkrat wow! To je bila res ljubezen na prvi dotik in če temu dodamo še enostavno vzdrževanje (mame in vlažilni robčki…veste, kaj imam v mislih!), verjamem, da ne boste razočarani. Odlično je narejeno tudi široko in ergonomsko oblikovno sedišče vozička. Naslon je visok 55 cm, s tem, da je še nekaj prostora do vrha strehice, tako da bodo pred soncem dobro zaščiteni tudi večji otroci. Nekaterim staršem bo ta informacija posebej dobrodošla – sama sem voziček testirala z 1- in 3-letnikom. Obema je višina ramenskih pasov povsem odgovarjala.

Varnostne pasove lahko uporabljate 5- ali 3-točkovno, vsekakor pa priporočam 5-točkovno zapenjanje. Višino pasov regulirate na trak, tako da jih lahko res prilagodite na želeno višino. Razpon je med 23 in 35 cm, merjeno od sedišča navzgor od najnižje do najvišje pozicije pasov. Varnostne pasove odprete s klikom na sredinski gumb na varnostni sponki. Veliki plus pri Day+ je gotovo to, da se pri odprtju varnostnih pasov, ramenska pasova intuitivno odmakneta, tako da ni nepotrebnega zapletanja pri polaganju otroka v voziček in obratno.

Ker se pasovi pripenjajo ločeno, lahko v vozičku uporabite katerokoli zimsko vrečo. Seveda je originalna vedno najboljši izbor, ker je popolnoma prilagojena obliki ogrodja.

Sedežno enoto je mogoče obrniti v obe smeri, omogoča pa tri različne položaje naklona – sedeči, pol-ležeči in ležeči položaj. Kljub ergonomski obliki sedeža ne moremo govoriti o popolnoma ležečem položaju, ampak je ta bolj L položaj, podoben kot v »lupinici«. Pomembno je povedati tudi, da je sedišče pozicionirano izredno visoko, nekje na 60-ih centimetrih od tal (izmerjeno do sedalnega dela), kar je dodatni plus za starše.

Vse navedeno si lahko ogledate tudi v videu tukaj!

Zadnja stran sedišča je opremljena še z dodatnim žepkom za malenkosti, ki jih želite imeti vedno pri roki. 


Strehica je sestavljena iz treh velikih panelov in vizirja, ki ga po potrebi pritrdite z zadrgo. Na panelu pod potisnim ročajem je »peekaboo« okence z mrežico. Prekrivalo je z gumico pritrjeno na gumb za regulacijo naklona. Vsi deli vozička so polni decentnih detajlov, ki dajejo vozičku posebno eleganco.

Še ena odlična funkcionalnost Joolzovih vozičkov – naslon za noge, ki raste z otrokom. Omogoča 3 različne položaje v razponu od 23 do 35 cm, kar bo dobrodošlo tudi pri večjih otrokih. Spodnji del naslona je iz čvrste plastike, tako da blatni čvelji ne bodo nujno umazali preostanka naslona. Prilagodite ga s pritiskom na gumb.

Seveda pa ima ta voziček tudi popolnoma vrtljivo sprednje varovalo, ki ga lahko po potrebi tudi snamete. Narejen je iz visokokakovostnega umetnega usnja, zato je enostaven za čiščenje. Uporabite le vlažno krpico in je! Vsi tekstilni deli vozička, prevleke so strojno pralne na 30 stopinj Celzija (jasno, brez centrifuge in mehčalca).


KAKŠNA JE VOŽNJA?

Zdaj razumem, zakaj mame rečejo »enkrat Joolz, vedno Joolz«. 

Day+ spada med mestne vozičke, čeprav sem ga testirala na vseh možnih podlagah in ne vidim razloga, zakaj bi ostali zgolj pri nazivu mestni. Odlično se odziva na vseh terenih! Amortizacija je po mojem mnenju idealna. Sonček je na sprehodu vedno zaspal (juhuu zame)! :)

Tudi sestavljanje je zelo enostavno, navodila so jasna, vsi deli so pripravljeni na takojšnjo uporabo. Da ne govorim o embalaži – ta me je popolnoma navdušila. Voziček je spakiran v veliki škatli z načrti za DIY projekt – iz naše škatle smo naredili piratsko ladjo!

Za naslednje pa ste gotovo tudi sami že slišali – Joolzov projekt »Birth forest« (gozd rojstev). Projekt je zasnovan tako, da za vsak kupljen voziček v Braziliji v svojem gozdu zasadijo novo drevo.

Tehnično gledano gre za odlično minimalistično zasnovan voziček, s sprejemljivo količino plastičnih delov in brez odvečnih detajlov. S tkaninami najvišjega razred, ki so prijetne na dotik in enostavne za vzdrževanje. In LED lučke, ki niso le odličen detajl, ampak so tudi uporabne na večernih sprehodih.
Ogromni »plus« so tudi intuitivno vodeni ramenski pasovi, ki se od odprtju vrnejo na prvotno pozicijo, res enostavna prilagoditev dolžine pasov…vse to zares olajšuje uporabo, posebej pri oji mali hobotnici…in ko rečem hobotnica, mislim na svojega dojenčka, ki še ni dopolnil enega leta, no pa tudi našega triletnika. Oba sta preizkusila Day+, zato citiram Sončka: »Bratec umakni se, sedaj sem jaz na vrsti!«

Popolna izbria za vse, ki želite narediti pametno naložbo v kakovostni voziček, ki bo »zdržal«. Poleg doživljenjske garancije boste deležni najboljše podporo in servisa. A ni to odlično!

DODATKI (naprodaj ločeno):

• Zimska vreča Polar footmuff
• Dežno pregrinjalo
• Comfort cover (dodatna zaščita pred soncem)
• Adapteri za avtosedež skupine 0+
• Komarnik
• Buggy board
• Rjuha
• Senčnik
• Previjalna torba
• Organizator
• Previjalna podloga
• XL torba za shopping
• Honeycomb dekica
• Joolz iZi Go Modular X1 by BeSafe
• Transportna torba
• Letni sedežni del za Day+

Strollerica www.strollerica.com/blog