Klub Baby Center

DOBRODOŠLI V KLUBU BABY CENTER

Ste del naše velike družine? Še ne? Potem je čas, da se včlanite v Klub zvestobe Baby Center.

Z vami bomo v nežnem obdobju vaše nosečnosti, v razigranem prvem letu z dojenčkom, skozi obdobje odraščanja vašega malčka in vse do otroških zgodnjih najstniških let. Razveseljevali vas bomo z bogato ponudbo, skrbno izbranimi izdelki in številnimi ugodnostmi, ki vam jih prinaša članstvo v klubu.

Dobrodošli v družini. Dobrodošli v Baby Centru!

Pripišemo ga na vašo klubsko kartico ob vsakem nakupu nad 10 eur, tudi za izdelke v akcijah. Unovčite ga lahko že dan po prejetju.

Vašemu malčku podarimo kupon za nakup v trgovinah Baby Center ob rojstnem dnevu, do dopolnjenega 10. leta starosti.

Vsem članom kluba omogočamo brezplačne aktivnosti, ki jih organiziramo in izvajamo preko celega leta.

Širok nabor izdelkov s klubskimi cenami, klubskimi popusti in ostalimi ugodnostmi, ki veljajo le za naše člane.

Skozi vrsto predavanj, knjižic in dogodkov do kopice uporabnih nasvetov in priporočil strokovnjakov.

Niste prepričani, da se članstvo v klubu zares izplača?

Preverite ekskluzivne ugodnosti, ki so na voljo le našim članom: bonusi pri vsakem nakupu, podaljšani roki za vračilo ali menjava izdelkov, presenečenje za najmlajše. 

Vse ugodnosti tukaj

Za obstoječe člane

Vse kar morate vedeti, če ste včlanjeni v klubu: kje in kako uporabiti kartico Baby Center, kako dostopati do vaših podatkov ter kako jih osvežiti.

za obstoječe člane

Imetniki klubske kartice Pikapolonica

Vabimo vas, da z vašo obstoječo klubsko kartico Pikapolonica izkoristite ugodnosti, ki vam jih prinaša klub zvestobe Baby Center. Za vas pripravljamo nove akcije in vam zagotavljamo prijetno nakupovalno izkušnjo.

Kartica PIKAPOLONICA

Samo za člane kluba

NOVA knjižica Hura, NOSEČKA! in izjemni kuponi ugodnosti že čakajo v VSEH naših poslovalnicah in na spletu.

aktualna ponudba za člane kluba

Pogosto zastavljena vprašanja

Kako se lahko včlanim v klub Baby Center?

V klub Baby Center se lahko včlanite v trgovini Baby Center ali na spletni strani z izpolnitvijo obrazca Včlanitev v klub in registracija v spletno trgovino Baby center.

Imam kartico kluba Baby Center. Ali moram zaradi novosti v klubu pridobiti novo kartico?

Če ima vaša kartica črtno kodo, menjava ni potrebna. Vse ugodnosti lahko koristite tudi z vašo obstoječo kartico.

Do sedaj so lahko pri zbiranju ugodnosti sodelovali tudi moji najbližji (stari starši, sestra ipd). Ali bo tako tudi sedaj?

Da. Ob pridobitvi klubske e-kartice, ki se trenutno izdajajo članom kluba, lahko ean kodo le-te delite s svojim najbližjimi in jim s tem omogočite koriščenje takojšnjih ugodnosti ter pridobivanje in koriščenje bonusa v vašem imenu.

V klub sem se včlanil preko spletne strani, vendar kartice še nisem prejel. Kako lahko opravim nakup v fizični trgovini?

Ob včlanitvi v klub Baby Center ste na elektronski naslov (e-naslov) prejeli elektronsko sporočilo s številko vaše klubske e-kartice. Sliko kartice z ean kodo preprosto prenesite na vaš pametni telefon ali namestite v aplikacijo za e-kartice (vse kartice, moje kartice, 100 kartic, ipd.) Za priznanje klubskih ugodnosti se na blagajni trgovine izkažite s sliko klubske e-kartice z ean kodo. 

Kaj pomeni, da imam bonus na kartici?

Bonus na kartico prejmete ob nakupu izdelkov označenih z oznako klub bonus oz. v primeru posebnih akcij na skupine izdelkov, v okviru katerih se vam bonus pripiše na kartico. Bonusi na kartici se seštevajo in odštevajo, skladno s tem, koliko bonusa pridobite oziroma porabite.

Kako vem, koliko bonusa imam v danem trenutku na kartici?

Podatek o višini zbranega bonusa na kartici je zapisan na vsakem računu, izdanem ob nakupu s klubsko kartico. Na računu je razvidna tudi vrednost izkoriščenega in na novo pridobljenega bonusa. Podatek o trenutni vrednosti bonusa na kartici lahko kadarkoli preverite prek spletne aplikacije Moj profil.

Kakšna je veljavnost bonusov?

Bonus lahko koristite dan po opravljenem nakupu. Bonus, ki ste ga pridobili v prvi polovici koledarskega leta (1.1.-30.6.) izkoristi najkasneje in do vključno 31. 7. tekočega koledarskega leta. Bonus, pridobljen v drugi polovici koledarskega leta (1.7.-31.12.) pa lahko izkoristite najkasneje in do vključno 31. 1. naslednjega koledarskega leta. Koriščenje je možno v okviru delovnega časa posamezne fizične trgovine in v spletni trgovini. Po tem datumu se neizkoriščeni bonusi, zbrani v preteklem koledarskem letu, nepovratno izbrišejo z vaše kartice.

Na kartici sem imel bonus, vendar sem ga pozabil izkoristiti.

S 1.8. in 1.2. se neizkoriščeni bonusi, zbrani v preteklem bonusnem obdobju, nepovratno izbrišejo z vaše kartice.

Zakaj je za pridobivanje in koriščenje bonusov potrebno predložiti klubsko kartico ob nakupu?

Na klubski kartici se nahajajo bonusi, ki predstavljajo vrednost, izraženo v eurih (EUR). Z namenom zaščite oz. varnosti bonusa na kartici je potrebno ob koriščenju in pridobitvi bonusa kartico vedno predložiti. Naknadni pripis ali koriščenje bonusa za opravljeni nakup ni mogoč.

Želel sem opraviti nakup, vendar sem kartico pozabil doma. Ali je mogoče vpisati bonus po opravljenem nakupu?

Bonus se ob nakupu na kartico pripiše samo ob takojšnji predložitvi klubske kartice. Naknadni pripis bonusa na klubsko kartico žal ni mogoč.

Imam štiri kartice z enako številko (eno veliko in tri manjše kartice). Katera kartica bonuse prejema in katera jih koristi?

Vse kartice z enako številko imajo enake pravice. To pomeni, da lahko bonus pridobite in koristite s katerokoli kartico.

Imam več kartic z enako številko (veliko in manjše kartice). Ali jih lahko združim v eno, tako da se združijo tudi zbrani bonusi?

Ne. Kartice z enako številko (velika in tri manjše) imajo enako črtno kodo, zato se smatrajo kot ena kartica. Bonus na eni kartici je enak bonusu na ostalih treh.

Eno izmed malih kartic sem predal osebi, ki je ob nakupu porabila ves zbrani bonus. Ali lahko uredim, da ena izmed kartic ne more koristiti bonusa?

Vse kartice z enako številko imajo enake pravice. To pomeni, da lahko bonus pridobite in koristite s katerokoli kartico. Če želite blokirati eno izmed kartic, se bodo blokirale vse kartice z isto številko. Posledično nobena izmed štirih kartic ne bo več veljavna. Več o blokadi kartice preberite v razdelku Včlanitev in kartica.

Imam več kartic z različnimi številkami. Kako vem, na kateri kartici je kateri bonus?

Če ste kot obstoječi član kluba naročili dodatne kartice, so vse kartice vezane na vaš profil. Slednji je bil ustvarjen na podlagi podatkov, ki ste jih navedli ob registraciji profila. V tem primeru vse kartice zbirajo in koristijo isti bonus. Če ste se v klub včlanili večkrat in ste na podlagi večkratnega včlanjevanja pridobili več kartic, te kartice med seboj niso povezane. Stanje bonusa na posamezni kartici vam lahko preverijo na blagajni fizičnih trgovin.

Imam dve klubski kartici z različno številko, vezani na dve članstvi. Ali ju lahko združim v eno, tako da se združijo tudi zbrani bonusi?

Ne. Kartic kluba Baby Center ni več mogoče združevati. Če ene izmed kartic ne želite več uporabljati, vam priporočamo, da najprej izkoristite bonus, ki ste ga zbrali na tej kartici, kartico brez bonusa pa izročite prodajnemu osebju Baby Center. Ob tem priložite Obrazec za dopolnitev podatkov na kartici z zahtevo po izčlanitvi iz kluba.

Rad bi vrnil izdelek, za katerega sem prejel bonus na kartico. Kakšen je postopek?

Izdelek lahko ob predložitvi računa in klubske kartice zamenjate v katerikoli fizični trgovini Baby Center v 30. dneh od nakupa. Če ste izdelek kupili v spletni trgovini, nam informacijo o želenem vračilu ali zamenjavi izdelka posredujte v 30. delovnih dneh od opravljenega nakupa. Izdelek boste v 30. dneh po poslani zahtevi za zamenjavo/vračilo lahko zamenjali v katerikoli trgovini Baby Center. Ob zamenjavi imejte s seboj račun.

Če ste ob nakupu pridobili bonus, se bo ta samodejno izbrisal s kartice. Če na kartici ni zadostnega bonusa za izbris, se znesek vrnjene kupnine zmanjša za vrednost pridobljenega bonusa, ki ste ga pridobili ob nakupu tega izdelka.

Kolikokrat letno člani kluba Baby Center prejmemo boniteto?

Člani kluba bonus lahko pridobite in koristite z vsakim nakupom. Obdobje, v katerem bonuse zbirate in tudi poljubno koristite, traja od 1. 1. do 30. 6. in od 1. 7. do 31. 12. tekočega koledarskega leta. S 1. 8. in s 1. 2. pa se bonusi, zbrani v preteklem bonusnem obdobju, nepreklicno in nepovratno izbrišejo.

Kartico sem izgubil. Kako jo lahko blokiram?

Kartico lahko blokirate prek spletne aplikacije Moj profil. Če ste lastnik več kartic z različnimi številkami, ustrezno označite, katero kartico želite blokirati. 

Če dostopa do aplikacije Moj Profil nimate, zahtevek za blokado podate s pisnim zahtevkom preko elektronske pošte na naslov klub@babycenter.si. Potrebno je pripisati informacije o osebnih podatkih na klubski kartici.

Kako lahko pridobim novo kartico?

V primeru suma na zlorabo ali ob izgubi klubske kartice najprej uredite blokado kartice na enega izmed predhodno opisanih načinov.

V primeru blokade kartice preko spletne aplikacije Moj Profil, boste na elektronski naslov nemudoma prejeli novo številko klubske e-kartice. Vse ugodnosti iz stare kartice se bodo avtomatsko prenesle na novo kartico.

Pri blokadi kartice s sporočilom na preko elektronske pošte na naslov klub@babycenter.si pa bomo  po prejemu zahtevka kartico blokirali in po dogovoru s članom kluba uredili vse potrebno za čimprejšnjo pridobitev nove klubske e-kartice.

Kako dostopati do Moj profil

V spletno aplikacijo Moj profil se lahko registrirate na spletnem mestu www.babycenter.si. Pogoj za dostop v spletno aplikacijo Moj profil je elektronski naslov, ki ste ga podali ob registraciji profila in je zaveden med osebnimi podatki v računalniškem sistemu kluba Baby Center.

Do aplikacije dostopate tako, da kot uporabniško ime vpišete elektronski naslov, kot geslo pa številko klubske kartice (najdete jo na hrbtni strani kartice pod črtno kodo ali v elektronskem sporočilu ki ste ga prejeli ob registraciji profila).

Sem član kluba, vendar ne morem dostopati do aplikacije Moj profil. Zakaj?

Pogoj za dostop v aplikacijo Moj profil oz. registracijo v spletno trgovino je elektronski naslov, ki ste ga podali ob registraciji profila in je zaveden med osebnimi podatki v računalniškem sistemu kluba Baby Center. Če elektronskega naslova niste navedli (pred 15.7.2021), lahko to storite z izpolnitvijo obrazca na spletni strani www.babcenter.si/klub ali obrazec izpolnite na prodajnem mestu. Sprememba bo izvedena v roku sedmih (7) dni.

Kako vam lahko sporočim nove osebne podatke?
Osebne podatke, ki ste jih podali ob registraciji profila, lahko spremenite preko spletne aplikacije Moj Profil. Če dostopa nimate, ga uredite na način, opisan v predhodnih točkah.
Sem član kluba Baby Center in ne prejemam letakov. Kje se lahko naročim?

Do prejemanja obvestil je upravičen vsak aktivni član kluba Baby Center, ki stanuje na območju Republike Slovenije in je ob registraciji profila navedel svoj pravilne podatke o naslovu, mobilni številki ter označil soglasje za prejemanje obvestil. Če obvestil ne prejemate, v aplikaciji Moj profil preverite svoje osebne podatke (ime, priimek, naslov, poštna številka, pošta, mobilna številka, e-naslov, itd.), označite soglasje za obveščanje ali pa pokličite poprodajno službo na telefonsko številko 051 750 750.

Informacije za imetnike kartice kluba Pikapolonica
Ali je moja klubska kartica Pikapolonica še veljavna?
Da. Še naprej jo lahko uporabljate tudi pri nakupih v trgovinah Baby Center in na www.babycenter.si, vendar je za slednje potrebna registracija uporabniškega profila.

​​​​​​​Sem imetnik Pikapolonica in Baby Center klubske kartice?
Če ste imetnik klubske kartice Pikapolonica in Baby Center vam priporočamo, da v prihodnje za uporabo izberete le eno – tisto, kjer imate že opravljeno registracijo v spletno trgovino in s tem urejen dostop do uporabniškega profila. S kartice, ki je ne boste uporabljali, izkoristite morebitne obstoječe bonuse, nato pa izpolnite obrazec za izčlanitev iz kluba. Kartico bomo zaprli.

Kako lahko dostopam do svoje e-kartice po ugasniti spletne strani www.pikapolonica.si ?
Do svoje kartice Pikapolonica in s tem do spletnega profila lahko dostopate na spletni strani Baby Center. Dostop si uredite s ponovno registracijo uporabniškega profila na www.babycenter.si/register z vpisom vašega e-mail naslova in številke kartice Pikapolonica.

​​​​​​​Del katerega kluba je sedaj moja klubska kartica Pikapolonica?
Z združitvijo podjetjih Baby Center in Pikapolonica je vaša klubska kartica uradno postala del kluba zvestobe Klub Baby Center. Vaše ugodnosti so s prehodom v nov klub ostale nespremenjene. Več na https://www.babycenter.si/vsebina/klub-44186/klub-baby-center-968583.

Na kakšen način lahko izkoristim klubske ugodnosti?
S predložitvijo vaše kartice Pikapolonica lahko klubske ugodnosti koristite v kar 60 fizičnih trgovinah širom Slovenije (Baby Center in Pikapolonica). Za registracijo v spletno trgovino Baby Center na www.babycenter.si je potrebna ponovna potrditev registracije, pri čemer vam bomo po potrebi združili uporabniška profila.

Kako lahko ustvarim uporabniški profil na spletni strani Baby Center, če ne vem številke kartice Pikapolonica?
Če ne poznate številke vaše klubske kartice Pikapolonica, nam pišite na klub@babycenter.si, navedite vaše podatke (ime, priimek, naslov). Številko vaše kartice Pikapolonica vam bomo posredovali na e-naslov.

Kaj se zgodi, če za vpis v spletni profil Pikapolonica in Baby Centru uporabljam isti e-naslov?
Če za prijavo v spletna profila Baby Center in Pikapolonica uporabljate isti e-naslov (uporabniško ime), vas bomo tekom registracije vaše kartice Pikapolonica na spletni strani Baby Center pozvali k združitvi klubskih kartic na profil Baby Center. Vašo kartico Pikapolonica bomo pripojili profilu s kartico Baby Center, na ta isti profil pa bomo iz kartice Pikapolonica prenesli tudi morebitne obstoječe bonuse. Ob združitvi bomo prenesli tudi vaše privolitve, hkrati pa boste imeli možnost ažurirati vaše osebne podatke in ostale privolitve.

Kaj se zgodi, če za vpis v spletni profil Pikapolonica in Baby Center uporabljam različna e-naslova?
Če za prijavo v spletna profila Baby Center in Pikapolonica uporabljate različna e-naslova (uporabniški imeni), boste tudi v prihodnje lahko dostopali to teh dveh profilov ločeno. Priporočamo vam, da v prihodnje za nakupe v trgovinah Baby Center uporabljate le eno klubsko kartico. Pred zaprtjem izbrane  kartice izkoristite morebitne bonuse, nato pa kartico zaprite z izpolnitvijo obrazca za Izčlanitev iz kluba.

Za sva dodatna vprašanja smo vam na voljo na e-naslovu klub@babycenter.si.

Kaj je novi podklub HURA KLUB?

✓ Je podkub obstoječega kluba zvestobe Kluba Baby Center. 

✓ Namenjen je vsem članom Kluba Baby Center, tako novim kot obstoječim. 

✓ Ugodnosti podkluba so posebej primerne za nosečnice, bodoče starše in starše otrok do 1. leta starosti

✓ Podklub Hura Klub prinaša 10 % popust na izbran asortiman izdelkov, ki velja vsak torek (t.i. Hura! % torek). Akcija velja v fizičnih trgovinah v na www.babycenter.si.  


Več podrobnosti o podklubu HURA KLUB najdete tukaj.

včlanite se tukaj >

Splošni pogoji poslovanja kluba Baby Center

Dopolnite svoje podatke